הנך מחובר/ת כ: Guest | מבחן אמיר

מבחן אמיר ואמירם

 
משתמשים הצופים בנושא זה: אין צופים
  גרסה להדפסה
עמוד: [1]
שם משתמש
הודעה << נושא ישן   נושא אחרון >>
מבחן אמיר ואמירם - 16/7/2007 9:54:21 PM   

sweet

 

הודעות: 1
מצטרף: 27/6/2007
סטאטוס: מנותק
שלום לכולם , אני מנסה להתקבל למכללה , לשנת הלמודים הקרובה, אני נרשמתי למבחן אמיר ואמירם . אני נגשת לאמירם ב20 לאוגוסט . הבנתי שהוא יותר קל (מאנשים שעשו את שניהם בעבר) . אני מרגישה שאני די שולטת באנגלתי וששיפרתי את היכולות שלי בחודש וחצי האחרונים . אבל עדיין מתקשה לעמוד בזמנים (עוד לא היה מבחן שהספקתי לענות על החלק השני של הבנת הנקרא) כמה שאני מתרגלת ופשוט לא מספיקה הסטופר מלחיץ אותי וב2 3 דקות האחרונות מאבדת את הריכוז מהלחץ. מכיוון שהבנתי שבמבחן אמירם יש יותר זמן נתון לכל שאלה ז הסקתי שהסיכוי שלי להצליח יותר יהיה דווקא במבחן אמירם . אני טועה<?  אני חייבתתתתתתתת לעבור את המבחן בציון גבוה כי אני חיבתתתתתת להתחיל ללמוד באוטובר . אין לי סבלנות לבזבו זמן האדחיר במבחני קבלה חסרי תועלת ומעצבנים !!
Post #: 1
תגובה ל: מבחן אמיר ואמירם - 27/7/2007 10:43:31 AM   

מירית

 

הודעות: 160
מצטרף: 12/12/2005
סטאטוס: מנותק
גם במבחן אמיר"ם קיימת הגבלת זמן, ההבדל הוא שהזמן המוקצב הוא לכל שאלה ולא לכל פרק (כפי שמתקיים בבחינה רגילה). מה גם שאמיר"ם הוא מבחן אדפטיבי שמתאים את עצמו בצורה טובה יותר ליכולות הנבחן. ייתכן מאוד שבשלב זה עדיף לך להיבחן באמיר"ם. 
 
עם זאת, חשוב להדגיש כי סיכויי ההצלחה בשני המבחנים זהים לחלוטין ותלויים בראש ובראשונה במידת שליטתו של הנבחן בשפה האנגלית.
 
בהצלחה!

(בתגובה ל sweet)
Post #: 2
עמוד:   [1]
עמוד: [1]





הודעות חדשות אין הודעות חדשות
נושא חם עם הודעות חדשות נושא חם ללא הודעות חדשות
נעול עם הודעות חדשות נעול ללא הודעות חדשות
 התחל נושא חדש
 פרסם תגובה
 הוסף סקר חדש
 הצבע
 מחק את הודעתי
 מחק את השירשור שלי
 מדרוג הודעות



0.109